Mijn huis is mijn atelier en mijn kamer laat ideeen in ontwikkeling zien - het leven staat niet stil, mijn ruimte evenmin


zaterdag 27 augustus 2011

Geinspireerd door Joke Hardenbol


Eventjes wat werk van een wel
heel bijzondere kunstenares laten zien
iemand die mij enorm inspireert:
Joke Hardenbol van
Waterleliedesign.blogspot.com



Vooral haar boekjes vind ik
een feestje om naar te kijken


Maar wat dacht je van deze schrijn?
Helemaal gemaakt van (zelfbedrukte) stof


of deze altaren
het ene van stof
het andere van papier mache


een prachtige schaal van papier mache


van een melkpak gemaakt


een prachtige quilt


mobiele telefoon zakjes


een juweel
van een
sieraad

oh ik kan me op
haar site uren 
vermaken

of ...
zelf lekker 
aan de slag gaan


gisteren begonnen een uitvouw boek
te maken van karton, papier, stof, 
kantjes, kraaltjes en al wat er op mijn
pad komt

hoe het gaat worden weet ik nog niet
dat ontstaat ter plekke

dit is ook Joke's manier van werken
heb ik op haar blog gemerkt

Dank je Joke voor zoveel 
heerlijke inspiratie
en elk toch weer op onze
eigen unieke wijze

veel veel liefs
Doortje


2 opmerkingen:

  1. Doortje dit is een erg leuk bericht , ben gelijk even een kijkje bij haar gaan nemen .
    Jouw nieuwe kaftje ziet er ook weer erg mooi uit ! Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de complimenten Doortje, het was heel fijn vanmorgen zo'n reactie te vinden op mijn blog na een geheel verregend weekend op de Levenskunstbeurs gestaan te hebben. Dank je wel ook voor het plaatsen van de verwijzing naar mijn blog. Ik zal jouw blog ook op mijn lijst zetten.
    Je maakt zelf ook heel mooie dingen, en zo heerlijk rustig wit. Ik probeer zo vaak iets wits te maken en op een of andere manier eindigt het altijd weer met knalkleuren. Ik zal er nog niet aan toe zijn denk ik.
    Lieve groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen