Mijn huis is mijn atelier en mijn kamer laat ideeen in ontwikkeling zien - het leven staat niet stil, mijn ruimte evenmin


maandag 29 augustus 2011

Vordering Vreugdeboek


Wat is het een feestje
om aan dit vreugde boek
te werken

geheel in flow ben ik dan


mooie teksten
openbaren zich
aan mij


evenals de 
materialen
die ik kan gebruiken


ook de naaimachien
werkt gewillig mee


en dan die lieve kantjes ...
om een boekje
binnen een boek
te scheppen



eindelijk heb ik een
plekje  gevonden
voor mijn grote vriendin



en dit is het resultaat
tot nu toe

de achterkant ga ik
nog doen
en nog een beetje 
hier en daar
afwerken

de vreugde zegeviert
het is mijn doel
dat dit door straalt
naar jou

veel veel liefs
Doortje

1 opmerking:

  1. Het is een vreugde om ook als buitenstaander dit te mogen bekijken Doortje .
    Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen