Mijn huis is mijn atelier en mijn kamer laat ideeen in ontwikkeling zien - het leven staat niet stil, mijn ruimte evenmin


zondag 4 september 2011

Zawadi-Atelier


Er gaat een verandering plaatsvinden
Deze blog heet witwitterwitst
maar eigenlijk vind ik hem niet meer zo passen
omdat ik veel meer op het kunstzinnige vlak bezig ben
dan met het stylen van mijn ruimte.
Daarom vind ik Zawadi-Atelier beter passen 
en die blog bestaat al.


Witwitterwitst komt te vervallen
en wordt dus Zawadi-Atelier

Op deze blog wil ik verslag doen
van wat ik zoal maak en mijn kleine atelier
zal daar een grote rol in spelen.

De lijst met blogs zal ik ook meer
aan het kunstzinnige gaan aanpassen

Het zal dus eventjes wat rommelig worden
omdat ik over ga hevelen en ook
't een-en-het-ander ga verwijderen wat
niet meer zo past 

Alle volgers en bloggers van 
Witwitterwitst wil ik hartelijk bedanken
voor het volgen en ook delen
en wie weet gaan er een aantal met me mee
naar Zawadi-Atelier en volgen me daar verder ...

Bovendien vind ik een enkele blog 
om bij te houden
meer dan genoeg

hier beleef ik dan ook alle plezier aan
en daar ga ik dan ook voor



Tot ziens bij Zawadi-Atelier!

Veel veel liefs
Doortje

4 opmerkingen:

  1. Wat een overstap Doortje , maar ik hoop dat ik jou daar mag volgen met net zoveel plezier als ik hier op dit blog gedaan heb .
    Lieve groet ♥RINI♥

    Ik ga gelijk even het andere blog op mijn lijstje invullen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai hai, dat is 'n verrassing! natuurlijk ga ik kijken bij Zawadi, succes met je creatieve uitspattinkjes, liefs rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke Doortje ik snap je helemaal....en dan ga ik je volgen bij je andere blog hoor..

    veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je erg goed bezig.Onze vriendschap is op een vreemde manier uit elkaar gegaan.Ik vraag me nog steeds af hoe of het mogelijk was.We hadden toch veel gemeen,weet je nog op een zaterdag dat je bij ons was in Haaksbergen samen met Riet,ik heb nog boodschappen voor je gehaald.Wat is er gebeurd tussen ons???Ik was je graag blijven volgen in de beginperiode in het Maartenhuis en ook even vooraf toen je je zelf een beetje kwijt was.Ik heb je gesteund en had dat door gedaan hoor,je kon altijd bij mij terecht.Ik hoop nog eens iets van je te horen hoe of het met je gaat.Gerry.

    BeantwoordenVerwijderen